بازیکن پیشین لیدز و لسترسیتی در 39 سالگی درگذشت
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سان، سول بامبا یکی از بازیکنان دارای سابقه بازی های متعدد در تیم های مختلف لیگ فوتبال جزیره، پس از مبارزه ای طولانی با بیماری سرطان درگذشت.
او که تنها ۳۹ سال سن داشت، در تیم هایی مانند لیدزیونایتد، لسترسیتی، کاردیف سیتی، میدلزبورو و پس از آن در ترابزون اسپور ترکیه بازی کرد.
بامبا که متولد فرانسه بود و سابقه بازی در تیم ملی ساحل عاج را داشت، سال ۲۰۲۱ به بیماری سرطان خون مبتلا شد و برای درمان آن مدتی تحت شیمی درمانی قرار گرفت. حتی در مقطعی اعلام شد که او می تواند به زندگی ادامه دهد، اما در نهایت این بیماری او را از پا درآورد.
بامبا پس از آویزان کفش های خود، در سال ۲۰۲۳ به عنوان دستیار وارد دنیای مربیگری شد و امسال هم به عنوان مدیرفنی در تیم آدانااسپور ترکیه فعالیت داشت.
انتهای پیام/
او که تنها ۳۹ سال سن داشت، در تیم هایی مانند لیدزیونایتد، لسترسیتی، کاردیف سیتی، میدلزبورو و پس از آن در ترابزون اسپور ترکیه بازی کرد.
بامبا که متولد فرانسه بود و سابقه بازی در تیم ملی ساحل عاج را داشت، سال ۲۰۲۱ به بیماری سرطان خون مبتلا شد و برای درمان آن مدتی تحت شیمی درمانی قرار گرفت. حتی در مقطعی اعلام شد که او می تواند به زندگی ادامه دهد، اما در نهایت این بیماری او را از پا درآورد.
بامبا پس از آویزان کفش های خود، در سال ۲۰۲۳ به عنوان دستیار وارد دنیای مربیگری شد و امسال هم به عنوان مدیرفنی در تیم آدانااسپور ترکیه فعالیت داشت.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «بازیکن پیشین لیدز و لسترسیتی در 39 سالگی درگذشت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.