در تهران با عقب افتادگی های بسیاری روبه رو هستیم
علیرضا زاکانی شهردار تهران اظهار کرد: در تهران با عقب افتادگی های بسیاری روبه رو هستیم، این عقب ماندگی باعث آزار شهروندان شده است و مدیریت شهری نیز وظیفه دارد در جهت رضایت مردم وضعیت فعلی را بهبود بخشد. تهران امروز از ترافیک بدمسکنی و بی مسکنی، وضعیت نامناسب معابر و …. رنج می برد.
زاکانی ادامه داد: به واسطه نبود کارخانه های بزرگ و کارآمد تولید آسفالت، پیش از این نمی توانستیم متناسب با نیاز تهران در معابر آسفالت ریزی کنیم، اما اکنون با افزایش ظرفیت تولید و افتتاح کارخانه های بزرگ مطابق برنامه سالانه ده درصد معابر تهران آسفالت ریزی خواهد شد.
شهردار پایتخت افزود: سال گذشته قبل از شروع فرآیند آسفالت ریزی ابتدا معابر معیوب شهری تهران را شناسایی کردیم و در هر منطقه و ناحیه اولویت های بهسازی معابر مشخص شد.
شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز یکی از کارخانه های تولید آسفالت قدیمی در منطقه ۱۸ جمع آوری می شود و بناست به زودی به جای آن کارخانه ای مدرن با رعایت استاندارد های محیط زیستی جایگزین شود.
زاکانی پیرامون افتتاحیه امروز نیز افزود: کارخانه ای که امروز افتتاح می شود دارای بالاترین استاندار های روز دنیاست و در آن هر ساعت ۲۴۰ تن آسفالت با بهترین کیفیت و حداقل آلایندگی تولید می شود. با همین میزان ظرف روز های آتی کارخانه ای دیگر در شرق تهران افتتاح خواهد شد.
وی تاکید کرد: با مجموع افتتاحیه های امروز تعداد کارخانه های تولید آسفالت در تهران به ۶ عدد خواهد رسید و ظرفیت آسفالت ریزی در معابر تهران به طرز چشم گیری افزایش پیدا می کند. در همین رابطه طی ۲۱ ماه گذشته حدود یک و نیم میلیون تن آسفالت در معابر تهران ریخته شد و از این پس در هر سال حداقل این میزان (یک و نیم میلیون تن) آسفالت ریزی را خواهیم داشت.
زاکانی با بیان اینکه هدف گذاری سال ۱۴۰۲، بهسازی روکش ۱۰درصد از خیابان های تهران است، ادامه داد: از ۱٫۵میلیون تن آسفالتی که برای بهسازی معابر امسال برنامه ریزی شده، ۵۰۰هزار تن آن در اتوبان ها استفاده خواهد شد؛ مابقی سهم معابر فرعی پایتخت است.
زاکانی ادامه داد: به واسطه نبود کارخانه های بزرگ و کارآمد تولید آسفالت، پیش از این نمی توانستیم متناسب با نیاز تهران در معابر آسفالت ریزی کنیم، اما اکنون با افزایش ظرفیت تولید و افتتاح کارخانه های بزرگ مطابق برنامه سالانه ده درصد معابر تهران آسفالت ریزی خواهد شد.
شهردار پایتخت افزود: سال گذشته قبل از شروع فرآیند آسفالت ریزی ابتدا معابر معیوب شهری تهران را شناسایی کردیم و در هر منطقه و ناحیه اولویت های بهسازی معابر مشخص شد.
شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز یکی از کارخانه های تولید آسفالت قدیمی در منطقه ۱۸ جمع آوری می شود و بناست به زودی به جای آن کارخانه ای مدرن با رعایت استاندارد های محیط زیستی جایگزین شود.
زاکانی پیرامون افتتاحیه امروز نیز افزود: کارخانه ای که امروز افتتاح می شود دارای بالاترین استاندار های روز دنیاست و در آن هر ساعت ۲۴۰ تن آسفالت با بهترین کیفیت و حداقل آلایندگی تولید می شود. با همین میزان ظرف روز های آتی کارخانه ای دیگر در شرق تهران افتتاح خواهد شد.
وی تاکید کرد: با مجموع افتتاحیه های امروز تعداد کارخانه های تولید آسفالت در تهران به ۶ عدد خواهد رسید و ظرفیت آسفالت ریزی در معابر تهران به طرز چشم گیری افزایش پیدا می کند. در همین رابطه طی ۲۱ ماه گذشته حدود یک و نیم میلیون تن آسفالت در معابر تهران ریخته شد و از این پس در هر سال حداقل این میزان (یک و نیم میلیون تن) آسفالت ریزی را خواهیم داشت.
زاکانی با بیان اینکه هدف گذاری سال ۱۴۰۲، بهسازی روکش ۱۰درصد از خیابان های تهران است، ادامه داد: از ۱٫۵میلیون تن آسفالتی که برای بهسازی معابر امسال برنامه ریزی شده، ۵۰۰هزار تن آن در اتوبان ها استفاده خواهد شد؛ مابقی سهم معابر فرعی پایتخت است.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «در تهران با عقب افتادگی های بسیاری روبه رو هستیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.