شاهین طبع بعد از باخت برابر آمریکا: بازیکنان زحمت خود را کشیدند



به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال بعداز باخت تیمش در دومین بازی المپیک مقابل آمریکا گفت: تیم ها قابل مقایسه نیستند، اما شرایط دو تیم مشخص است.

وی ادامه داد: امیدوارم تجربه خوبی برایمان باشد و استفاده خوبی از آن ببریم.

شاهین طبع تاکید کرد: بچه ها زحمت خودشان را کشیدند، آنها خیلی تلاش کردند، اما بسکتبال امریکا، بسکتبال متفاوتی است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «شاهین طبع بعد از باخت برابر آمریکا: بازیکنان زحمت خود را کشیدند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.