سینما ماشین
سینما ماشین
«سینما ماشین» از امشب، ۱۲ اردیبهشت با اکران فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، در پارکینگ برج میلاد آغاز به کار کرد. این طرح به مدت یک هفته در دوسانس ۲۱ و ۲۳:۳۰ در پارکینگ شماره ۳برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۱:۱۵
«سینما ماشین» از امشب، ۱۲ اردیبهشت با اکران فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، در پارکینگ برج میلاد آغاز به کار کرد. این طرح به مدت یک هفته در دوسانس ۲۱ و ۲۳:۳۰ در پارکینگ شماره ۳برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۱:۱۵
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «سینما ماشین» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.