تشریح دلیل خروج امیدی ها از جلسه امروز امنیت ملی



رحیمی جهان آبادی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ترک کردن اعضای امیدی این کمیسیون، گفت: ۱۱ نفر عضو کمیسیون امنیت ملی امروز حدود نیم ساعت در جلسه منتظر حضور اعضای دو فراکسیون نمایندگان و مستقلان بودیم.

این عضو فراکسیون امید همچنین تأکید کرد: بعد از نیامدن و انتظار برای این اعضای کمیسیون امنیت ملی ما جلسه را ترک کردیم.

رحیمی جهان آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می شود امیدی ها به دلیل کاندیدی شدن ذوالنوری برای ریاست کمیسیون امنیت را آبستراکسیون کرده اند، بیان کرد: اینطور نیست ما تنها به دلیل نیامدن اعضای دیگر جلسه را ترک کردیم.

انتهای پیام /
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «تشریح دلیل خروج امیدی ها از جلسه امروز امنیت ملی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.