محمدهادی ساروی: همه سختی‌ها را برای مدال طلای المپیک تحمل کردم



به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، محمدهادی ساروی پس از کسب مدال خوش رنگ طلا در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: از قبل از المپیک تا به الان خیلی تلاش کردم، دور از خانواده بودم. همه سختی را تحمل کردم.

وی گفت: از همه مردم عزیزم، از اعضای کادر فنی و مربیان عزیزم، دوستان و خانواده ام تشکر می کنم. خدا را شکر می کنم که توانستم دلشان را شاد کنم.

دارنده مدال طلای المپیک پاریس عنوان کرد: از استادان عزیزم که اینجا نبودند، آقایان قاسم رضایی و توکلی و دکترهای عزیز تیم که کنار ما نیستند، از همه آنها تشکر می کنم. ان شالله که توانسته باشم دلشان را شاد کرده باشم.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «محمدهادی ساروی: همه سختی‌ها را برای مدال طلای المپیک تحمل کردم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.