نفت مسجدسلیمان و سایپا به تساوی رضایت دادند



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا از هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مقابل هم قرار گرفتند. این مسابقه با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

داور: پیام حیدری

کمک ها: مهدی الوندی و حمید سبحانی

کارت زرد: بهروز نوروزی فرد، میثم تهیدست از نفت مسجدسلیمان، محمدرضا سلیمانی، فریبرز گرامی و عارف حاجی عیدی از سایپا

کارت قرمز: -

گل: ساسان حسینی (۴۰) برای نفت مسجدسلیمان و حسین مالکی (۵۱) برای سایپا

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «نفت مسجدسلیمان و سایپا به تساوی رضایت دادند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.