تقویت ناوگان تاکسیرانی محله شادآباد در کمتر از چند ساعت
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، رضا محمدی شهردار منطقه، اهمیت و رسیدگی به پیام های شهروندی ارسالی به سامانه ۱۳۷ پلاس را یکی از اولویت های کاری مهم برشمرد و اظهار داشت: در پی وصول پیام عده ای از شهروندان پیرامون تقویت ناوگان تاکسیرانی در محله شاد آباد و تمایل انجام سفر های درون شهری آنها به میدان آزادی، بلافاصله و در مدت زمانی کمتر از چند ساعت، تغییراتی در ظرفیت های دیگر خطوط ناوگان انجام و این مطالبه بحق به انجام رسید.
وی اضافه کرد: علاوه بر تقویت ناوگان تاکسیرانی در خط شاد آباد به مقصد میدان آزادی، مدیریت شهری منطقه زمان خدمت رسانی خطوط اتوبوسرانی به مقاصد پایانه بوتان و مترو صادقیه را نیز برای رفاه حال وآسایش بیشتر شهروندان این محله را افزایش داده و از این پس متقاضیان بسهولت بیشتر به مبادی پرتردد شهر دسترسی خواهند داشت.
شهردار منطقه ۱۸ همچنین ابراز امیدواری کرد تا با طی شدن فرآیند ورود بخش جنوبی خط ۳ مترو به داخل بافت مسکونی و مجاورت بیمارستان کودکان حکیم در خیابان منصور عمرانی، بخش حمل ونقل عمومی دست خوش تحولات زیر بنائی شده و شهروندان بادغدغه کمتری نسبت به انجام سفر های درون شهری خویش مبادرت ورزند.
وی اضافه کرد: علاوه بر تقویت ناوگان تاکسیرانی در خط شاد آباد به مقصد میدان آزادی، مدیریت شهری منطقه زمان خدمت رسانی خطوط اتوبوسرانی به مقاصد پایانه بوتان و مترو صادقیه را نیز برای رفاه حال وآسایش بیشتر شهروندان این محله را افزایش داده و از این پس متقاضیان بسهولت بیشتر به مبادی پرتردد شهر دسترسی خواهند داشت.
شهردار منطقه ۱۸ همچنین ابراز امیدواری کرد تا با طی شدن فرآیند ورود بخش جنوبی خط ۳ مترو به داخل بافت مسکونی و مجاورت بیمارستان کودکان حکیم در خیابان منصور عمرانی، بخش حمل ونقل عمومی دست خوش تحولات زیر بنائی شده و شهروندان بادغدغه کمتری نسبت به انجام سفر های درون شهری خویش مبادرت ورزند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «تقویت ناوگان تاکسیرانی محله شادآباد در کمتر از چند ساعت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.