ضرورت ایجاد بستر برای گفتمان سازی علمی در حوزه طب سنتی
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تستیم؛ همزمان با انتشار نامه ای از سوی برخی از اعضاء انجمن های علمی کشور و طرح ادعای عدم کاربرد طب سنتی به عنوان یک دانش مستقل و درخواست حذف آن از دروس دوره آموزشی پزشکی عمومی، دکتر عبدالله بهرامی، رئیس انجمن طب سنتی با انتشار نامه ای خطاب به رئیس مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران خواستار ایجاد بستر مناسب به منظور گفتمان سازی علمی در این زمینه شد.
متن این نامه بدین شرح است:
انتهای پیام/
متن این نامه بدین شرح است:
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «ضرورت ایجاد بستر برای گفتمان سازی علمی در حوزه طب سنتی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.