اسرائیلیها در داخل تهران و ایران شبکه نفوذ دارند؛ باید درباره آقای هنیه سطح حفاظت دقیقتر و منطقیتر رعایت میشد
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این ها (اسرائیلی ها) در داخل تهران و ایران شبکه نفوذ دارند؛ زیرا ایران کشور بزرگی است و اسرائیلی ها عناصر شروری در ایران دارند که با آن ها همکاری دارند و در شبکه موساد خودشان را تعریف کرده اند.
کد خبر: ۶۶۹۸۵۹ | ۱۴۰۳/۰۵/۱۴ ۱۱:۰۱:۱۵
ابوالفضل ظهره وند عضو کمیسیون امنیت ملی درباره به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» در ایران توسط رژیم صهیونیستی گفت: اقدام تروریستی آمریکا و اسرائیل در به شهادت رساند اسماعیل هنیه قطعا اقدامی کاملا برخلاف مناسبات بین المللی و کنوانسیون های جهانی است که امروز مورد توافق کشورهاست، آن هم در شرایطی که بزرگترین همایش یا گردهمایی مقامات عالی رتبه در ایران انجام صورت گرفت.
به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی ظهره وند را در ادامه می خوانید:
کد خبر: ۶۶۹۸۵۹ | ۱۴۰۳/۰۵/۱۴ ۱۱:۰۱:۱۵
ابوالفضل ظهره وند عضو کمیسیون امنیت ملی درباره به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» در ایران توسط رژیم صهیونیستی گفت: اقدام تروریستی آمریکا و اسرائیل در به شهادت رساند اسماعیل هنیه قطعا اقدامی کاملا برخلاف مناسبات بین المللی و کنوانسیون های جهانی است که امروز مورد توافق کشورهاست، آن هم در شرایطی که بزرگترین همایش یا گردهمایی مقامات عالی رتبه در ایران انجام صورت گرفت.
به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی ظهره وند را در ادامه می خوانید:
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «اسرائیلیها در داخل تهران و ایران شبکه نفوذ دارند؛ باید درباره آقای هنیه سطح حفاظت دقیقتر و منطقیتر رعایت میشد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.