شش تنیسور نوجوان به اردوی تیم ملی راه یافتند



به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، پس از مشخص شدن چهره تنیسورهای برتر در بخش دختران، این بار و با برگزاری ۴ دیدار باقی مانده ، تکلیف برترین های بخش پسران نیز مشخص می شود.

در نخستین دیدار این مرحله، آیریک عابدین زاده با نتیجه (۰-۶ و ۰-۶) مقابل دانیال مشتاقی فر به پیروزی رسید، کیارش صادقی با نتیجه (۴-۶ و ۴-۶) مقابل فرید ایمانی شکست خورد و سروش معدنیان با نتیجه (۰-۶ و ۲-۶) علیرضا مقدسی را برد.

به این ترتیب فرید ایمانی، کیارش صادقی، سروش معدنیان، آیریک عابدین زاده ، دانیال مشتاقی فر و علیرضا مقدسی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش دختران نیز صبا خیرمنش، فزدخت علیمی، فریماه فرهی مقدم، غزل رضا زاده، نازنین پاشا زاده و هانا شعبان پور به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

به این ترتیب پس از یک هفته تکلیف نفرات برتر در ۲ بخش دختران و پسران مشخص شد.

در این دوره از رقابت ها تنیسورهای منتخب از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران ، چهار محال و بختیاری، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، سمنان، کرمان، گلستان و مازندران برگزار حضور داشتند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت های زیر ۱۲ سال غرب آسیا که از تاریخ ۲۹ شهریور ماه تا ۳ مهر سال ۱۴۰۰ به میزبانی اردن برگزار می شود اعزام می شوند.

هنگامه عزیزی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۲ سال دختران و فرهاد صانع به عنوان سرمربی تیم ملی پسران هدایت تیم های ملی کشورمان را بر عهده خواهند داشت.

یاد آور می شود: سرداوری این مسابقات بر عهده شهرزاد لازم زاده بود.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «شش تنیسور نوجوان به اردوی تیم ملی راه یافتند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.