کسب مقام اول مسابقات موت کورت توسط دانشگاه علوم قضائی
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری قوه قضائیه، در مسابقات کشوری موت کورت قانون مجازات اسلامی که با شرکت ۷۲ تیم در مرحله لایحه نویسی و حضور ۱۲ تیم در مرحله دفاع شفاهی صورت گرفت، تیم دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری مقام اول را کسب کرد.
بر اساس این گزارش، تیم دانشگاه علوم قضائی متشکل از محمد غنیمی، مهدی عنابستانی و رامین رمضانی مقدم دانشجویان دوره ۳۶ و ۳۴ دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری، توانست عنوان نخست این دوره را کسب نماید.
لازم به ذکر است این مسابقات در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
بر اساس این گزارش، تیم دانشگاه علوم قضائی متشکل از محمد غنیمی، مهدی عنابستانی و رامین رمضانی مقدم دانشجویان دوره ۳۶ و ۳۴ دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری، توانست عنوان نخست این دوره را کسب نماید.
لازم به ذکر است این مسابقات در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «کسب مقام اول مسابقات موت کورت توسط دانشگاه علوم قضائی» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.