حادثه برای یک رام قطار باری در هرمزگان جان دو تَن را گرفت
به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اطلاع واصله از اداره کل راه آهن هرمزگان، هنگام ورود قطار باری به ایستگاه باری بندرعباس (انشعاب) به علت اشتباه بودن مسیر، قطار با واگن های متوقف در خط ۱۵ ایستگاه مذکور برخورد کرده و متأسفانه طی این حادثه دو نفر از کارکنان راه آهن جان خود را از دست دادند.
کمیسیون سوانح منطقه در محل وقوع حادثه حاضر شده و در حال بررسی علت موضوع هستند.
کمیسیون سوانح منطقه در محل وقوع حادثه حاضر شده و در حال بررسی علت موضوع هستند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «حادثه برای یک رام قطار باری در هرمزگان جان دو تَن را گرفت» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.