سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان: به آینده این تیم خوش بین هستم



سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان گفت: با توجه به تیمی که داریم و نگاه ویژه مسئولان فدراسیون به آینده این تیم خوشبین هستیم.

ایوب رستمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دومین مرحله اردو را در خرم آباد داریم و مرحله نخست در ساری برگزار شده است.



وی با اشاره به حضور ۳۵ جودوکار در اردو ادامه داد: این تیم خودش را برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا آماده می کند که تیر ماه ۹۸ در کشور چین تایپه برگزار می شود.



رستمی اضافه کرد: هنوز ترکیب تیم و تعداد اوزان مشخص نشده که در اردوهای بعدی با نظر مربیان در این زمینه به اجماع خواهیم رسید.



سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان در ادامه گفت: خوشبختانه استعدادهای زیادی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان می بینیم که اگر حمایت شوند و با پرورش یافتن اصولی زیر نظر مربیان کاربلد می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.



وی ادامه داد: در همین تیم نوجوانان نفرات خوبی داریم که بدون شک در آینده می توانند به تیم بزرگسالان ملحق شوند و در رقابت های مهم بین المللی برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.



رستمی گفت: با توجه به تیمی که داریم و نگاه ویژه مسئولان فدراسیون به آینده این تیم خوشبین هستیم.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان: به آینده این تیم خوش بین هستم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.