رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی گلوگاه
ایسنا/مازندران با پیگیری های شورای حفظ حقوق بیت المال و همکاری و هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلوگاه، بیش از ۸ هزار متر از اراضی ملی و منابع طبیعی این شهرستان خلع ید و رفع تصرف شد.
به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، بنا به گزارش دادستانی گلوگاه در حوزه قضایی، حکم به میزان ۸ هزار و ۱۸۰ متر در روستای نصرت آباد گلوگاه صادر شده بود که توسط دادستان، منایع طبیعی و دیگر سازمان های مرتبط اجرا گردید.
صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی استان است و با هر گونه سهل انگاری در امر صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی و نیز با متخلفان و مجرمانی که با تخریب، تصرف و تعرض اراضی ملی و منابع طبیعی در صدد سو استفاده از این اراضی باشند مطابق با قانون به شدت برخورد می شود.
انتهای پیام
به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، بنا به گزارش دادستانی گلوگاه در حوزه قضایی، حکم به میزان ۸ هزار و ۱۸۰ متر در روستای نصرت آباد گلوگاه صادر شده بود که توسط دادستان، منایع طبیعی و دیگر سازمان های مرتبط اجرا گردید.
صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی استان است و با هر گونه سهل انگاری در امر صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی و نیز با متخلفان و مجرمانی که با تخریب، تصرف و تعرض اراضی ملی و منابع طبیعی در صدد سو استفاده از این اراضی باشند مطابق با قانون به شدت برخورد می شود.
انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی گلوگاه» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.