رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی گلوگاه



ایسنا/مازندران با پیگیری های شورای حفظ حقوق بیت المال و همکاری و هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلوگاه، بیش از ۸ هزار متر از اراضی ملی و منابع طبیعی این شهرستان خلع ید و رفع تصرف شد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، بنا به گزارش دادستانی گلوگاه در حوزه قضایی، حکم به میزان ۸ هزار و ۱۸۰ متر در روستای نصرت آباد گلوگاه صادر شده بود که توسط دادستان، منایع طبیعی و دیگر سازمان های مرتبط اجرا گردید.

صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی استان است و با هر گونه سهل انگاری در امر صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی و نیز با متخلفان و مجرمانی که با تخریب، تصرف و تعرض اراضی ملی و منابع طبیعی در صدد سو استفاده از این اراضی باشند مطابق با قانون به شدت برخورد می شود.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی گلوگاه» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.