گفت و شنود/ چه فرمایشی داشتید؟!



به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: راست گفته اند که اسب های درشکه وقتی به سربالائی می رسند و از نفس می افتند، همدیگر را گاز می گیرند!

گفتم: از قدیم و ندیم آن طوری بوده. حالا مگه چی شده؟!

گفت: گروه های ضدانقلاب فراری بعد از شکست اغتشاشات بدجوری به جان هم افتاده اند و همدیگر را به باد فحش گرفته اند و در چند مورد هم کتک کاری کرده اند و هر کدامشان دیگری را باعث بدبختی خود می دانند.

گفتم: سرکرده گروهک کومله گفته است؛ ما گول حمایت بی پرده سیاسی و تسلیحاتی آمریکا و اسرائیل و چند کشور اروپایی را خوردیم! و یکی از سلطنت طلب ها بعد از مشاهده تعداد اندکی که برای حمایت به مونیخ آمده بودند و دیدن چند پرچم اوکراین و رژیم صهیونیستی، گفته است؛ بالاخره نفهمیدیم ایرانی هستیم یا اوکراینی یا اسرائیلی؟!

گفت: حیوونای زبون بسته چاره ای نداشته اند! باید در مقابل اربابشان آداب بردگی را بجا می آوردند!

گفتم: ایول! از نوکری پرسیدند که رابطه تو با اربابت چطوری است؟ گفت؛ هر وقت من حرفی می زنم، می گوید؛ بازهم آروغ زدی؟ و هر وقت او آروغ می زند، من باید بگویم؛ قربان چه فرمایشی داشتید؟!
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «گفت و شنود#@! چه فرمایشی داشتید؟!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.