اتصال عسلویه و نخل تقی به شبکه بزرگراهی کشور



به گزارش خبرنگار مهر، دبیر شورای ترافیک شهرستان عسلویه سه شنبه شب در جمع خبرنگاران در این باره گفت: این پروژه نمونه بارز همکاری مؤثر بین نهادهای اجرایی است که با پیگیری های مستمر فرماندار و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی به نتیجه رسیده است.

قاسمی افزود: اتصال این دو شهر به شبکه بزرگراهی کشور نه تنها مشکل ترافیکی منطقه را حل می کند، بلکه نقش مهمی در توسعه اقتصادی و صنعتی منطقه ویژه انرژی خواهد داشت.

این پروژه استراتژیک که با پیگیری های مستمر فرماندار شهرستان عسلویه و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی محقق شده است، تحولی اساسی در سیستم حمل و نقل منطقه ایجاد خواهد کرد.

بر اساس بررسی های کارشناسی انجام شده، طرح پیشنهادی پس از ارزیابی های تخصصی توسط مشاوران ترافیکی و تأیید در کمیته های فنی و شورای ترافیک شهرستان، آماده اجرا شده است و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی نیز با تأمین اعتبار لازم، متعهد به اجرای این پروژه مهم شده است.

با توجه به تصویب نهایی و تأمین اعتبار، پیش بینی می شود عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز شود.

این طرح به عنوان یکی از پروژه های کلیدی منطقه، تأثیر مستقیمی بر بهبود دسترسی ها، کاهش زمان سفر و رونق اقتصادی خواهد داشت.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «اتصال عسلویه و نخل تقی به شبکه بزرگراهی کشور» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.