سرقت سریالی ۵۰ دستگاه پراید فاقد ایموبلایزر در تهران توسط سارق شیشه ای



به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت چهار بامداد روز گذشته (۶ تیر ۹۸) مأموران گشت کلانتری ۱۰۴ عباس آباد حین گشت زنی متوجه حضور یک خودروی مشکوک در خیابان شهید مطهری شدند در حالیکه پلاک عقب این خودرو به سمت بالا خم شده بود.

مأموران خودروی مذکور را تحت مراقبت قرار داده و در ادامه به راننده دستور ایست دادند اما وی بدون توجه به فرمان ایست پلیس با سرعت به راه خود ادامه داد.

سرانجام راننده پراید در خیابان دماوند تعادل خودرو را از دست داد و لاستیک خودرو پس از برخورد با جدول کنار خیابان ترکید.

راننده پراید نیز که از نواحی دست و پا دچار جراحات جزئی شده بود، بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

راننده جوان پس از انتقال به کلانتری به سرقتهای سریالی ۵۰ دستگاه خودرو از نوع پراید در سراسر تهران اعتراف کرد و گفت: پرایدهای مدل زیر ۸۵ را به دلیل عدم تجهیز به سیستم «ایموبلایزر» و پایین بودن ایمنی نسبت به دیگر خودروها، سرقت کرده و با استفاده از آنها چند روز مسافرکشی می کردم تا بتواند خرج ماده مخدر مصرفی (شیشه) را تأمین کنم و سپس سراغ سرقت خودروی بعدی می رفتم.

سرهنگ محمد احمدی؛ رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد با اعلام این خبر گفت: شهروندان در صورت پارک خودرو در کوچه و خیابان، حتی المقدور آن را به انواع قفلهای ایمنی تجهیز کنند تا از سرقت خودرو جلوگیری شود.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «سرقت سریالی ۵۰ دستگاه پراید فاقد ایموبلایزر در تهران توسط سارق شیشه ای» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.