اهدا ۱۳ دستگاه ونتیلاتور به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه



سعید ناصری پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از زحمات و تلاش های بی وقفه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و کادر زحمتکش بهداشت و درمان استان برای مقابله با بیماری کرونا بسیار سپاسگزاریم.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا، وزارت نفت ۱۴۱ دستگاه ونتیلاتور خریداری و در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور قرار داده شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب بیان کرد: از این تعداد ۱۳ دستگاه ونتیلاتور به استان کرمانشاه اختصاص داده شد، تا بتوانیم با اهدا این دستگاه ها سهم کوچکی در درمان بیماران استان داشته باشیم.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «اهدا ۱۳ دستگاه ونتیلاتور به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.