نیروگاه های «کلان» و «لوارک» در مدار تولید برق / شهروندان در مسیر رودخانه ها اطراق نکنند
مدیر بهره برداری سدلتیان از ورود نیروگاه های کلان و لوارک به مدار تولید خبر داد و گفت: برای کنترل دبی، آب از طریق رودخانه های افجه و لوارک منتقل می شود، شهروندان هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند.
علیرضا ارسطویی مدیر بهره برداری سد و نیروگاه لتیان و کلان در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره جدیدترین وضعیت مجموعه تحت مدیریت خود اظهار کرد: با توجه به وضعیت مناسب بارش ها تولید برق در نیروگاه های برقی خوب است.
وی در ادامه افزود: چند ماه از سال واحدهای نیروگاهی کلان و لوارک وارد مدار بهره برداری می شوند و با توجه به وضعیت مناسب بارشها تولید برق در نیروگاه های برق خوب است.
ارسطویی درباره نحوه تامین آب نیروگاه های کلان و لوارک بیان داشت: آب نیروگاه کلان دارای برنامه ریزی منابع آب بوده و شرکت مدیریت منابع آب وزارت نیرو هر ساله اعلام می کند که از طریق تونل لار تامین می شود.
مدیر بهره برداری سد لتیان در همین رابطه ادامه داد: نیروگاه لوارک مابین نیروگاه کلان و سد لتیان قرار گرفته و آبی که از نیروگاه کلان خارج می شود وارد نیروگاه لوارک شده و از آنجا به سمت خط انتقال آب شرب لوارک و سوهانک و بعد به سمت تصفیه خانه شماره ۵ تهران می رود.
وی در هشداری به شهروندان خاطرنشان کرد: برای کنترل دبی بخشی از این آب از طریق رودخانه های افجه و لوارک منتقل می شود و شهروندانی که در ایام تعطیل و یا آخر هفته وارد این منطقه می شوند نکات ایمنی را رعایت کرده تا اتفاق بدی برای کسی رخ ندهد.
انتهای پیام/پ/م/الف
علیرضا ارسطویی مدیر بهره برداری سد و نیروگاه لتیان و کلان در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره جدیدترین وضعیت مجموعه تحت مدیریت خود اظهار کرد: با توجه به وضعیت مناسب بارش ها تولید برق در نیروگاه های برقی خوب است.
وی در ادامه افزود: چند ماه از سال واحدهای نیروگاهی کلان و لوارک وارد مدار بهره برداری می شوند و با توجه به وضعیت مناسب بارشها تولید برق در نیروگاه های برق خوب است.
ارسطویی درباره نحوه تامین آب نیروگاه های کلان و لوارک بیان داشت: آب نیروگاه کلان دارای برنامه ریزی منابع آب بوده و شرکت مدیریت منابع آب وزارت نیرو هر ساله اعلام می کند که از طریق تونل لار تامین می شود.
مدیر بهره برداری سد لتیان در همین رابطه ادامه داد: نیروگاه لوارک مابین نیروگاه کلان و سد لتیان قرار گرفته و آبی که از نیروگاه کلان خارج می شود وارد نیروگاه لوارک شده و از آنجا به سمت خط انتقال آب شرب لوارک و سوهانک و بعد به سمت تصفیه خانه شماره ۵ تهران می رود.
وی در هشداری به شهروندان خاطرنشان کرد: برای کنترل دبی بخشی از این آب از طریق رودخانه های افجه و لوارک منتقل می شود و شهروندانی که در ایام تعطیل و یا آخر هفته وارد این منطقه می شوند نکات ایمنی را رعایت کرده تا اتفاق بدی برای کسی رخ ندهد.
انتهای پیام/پ/م/الف
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «نیروگاه های «کلان» و «لوارک» در مدار تولید برق#@! شهروندان در مسیر رودخانه ها اطراق نکنند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.