بستری بیماران کرونایی در بیمارستان سوانح گناوه به صفر رسید
به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد طاهری عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: امروز به لطف خدا و تلاش مداوم کادر درمان پس از ۱۸ ماه این بیمارستان روز بدون بیمار کرونایی را سپری کرد.
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه گفت: با ترخیص بیماران کرونایی بستری در بخش های حاد تنفسی و آی سی یو تنفسی، این بیمارستان خالی از بیمار کرونایی شد.
وی افزود: به تمامی کادر درمان بیمارستان های کشور به خصوص بیمارستان سوانح سوختگی گناوه به دلیل تلاش بی وقفه در سه ماه گذشته برای مقابله با پیک مهیب پنجم ویروس کرونا خسته نباشید می گویم.
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه تأکید کرد: امیداست همه مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون همگانی دست به دست هم برای ریشه کنی این ویروس منحوس تلاش کنند.
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه گفت: با ترخیص بیماران کرونایی بستری در بخش های حاد تنفسی و آی سی یو تنفسی، این بیمارستان خالی از بیمار کرونایی شد.
وی افزود: به تمامی کادر درمان بیمارستان های کشور به خصوص بیمارستان سوانح سوختگی گناوه به دلیل تلاش بی وقفه در سه ماه گذشته برای مقابله با پیک مهیب پنجم ویروس کرونا خسته نباشید می گویم.
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه تأکید کرد: امیداست همه مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون همگانی دست به دست هم برای ریشه کنی این ویروس منحوس تلاش کنند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «بستری بیماران کرونایی در بیمارستان سوانح گناوه به صفر رسید» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.