گفت و شنود / لالایی!



به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یکی از مقامات دولتی گفته است باید برای مردم یک محل امن ایجاد کرد تا در آنجا اعتراضاتشان را بیان کنند!



گفتم: آشوبگران که اراذل و اوباش اجاره ای هستند و مسئله شان مشکلات اقتصادی نیست. مردم عادی هم به مشکلاتی اعتراض دارند که همین دولت برایشان ایجاد کرده است.



گفت: خب با این حساب راهکار خیلی آسان است. دولت برای مردم مشکل ایجاد نکند تا قضیه حل شود!



گفتم: دایه ای برای بچه لالایی می گفت که بخوابد، بعد از مدتی لالایی گفتن، بچه به او گفت؛ لطفا صداتو ببر و دهنت رو ببند، بذار یک چرت بخوابم!
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «گفت و شنود#@! لالایی!» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.