سرمربی پیشین عراق: شادی ایمن حسین بیش از حد بود



به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرچکو کاتانتس سرمربی فعلی تیم ملی ازبکستان که پیش از این هدایت عراق را عهده دار بود، به نشریه قطری «العربی الجدید» گفت: ایمن حسین در دیدار مقابل اردن بیش از حد و دیوانه وار شادی بعد از گل انجام داد.

وی ادامه داد: شادی های اغراق آمیز، مشکل ذهنی بازیکنان عراقی است که در مدت زمان حضورم در آنجا متوجه این موضوع شدم.

به گزارش تسنیم، ایمن حسین در دیدار عراق و اردن پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش با کارت قرمز علیرضا فغانی مواجه شد.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «سرمربی پیشین عراق: شادی ایمن حسین بیش از حد بود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.