پلی کلینیک و درمانگاه فوق تخصصی تامین اجتماعی مهریز عملیاتی می شود
ایسنا/یزد فرماندار شهرستان مهریز اعلام کرد: به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی ساخت پلی کلینیک و درمانگاه فوق تخصصی تامین اجتماعی شهرستان مهریز خواهیم بود.
«رضا زارع زاده» در این باره خاطرنشان کرد: پلی کلینیک و درمانگاه فوق تخصصی تامین اجتماعی مهریز به همت خانواده زنده یاد «غلامعلی دهقانیزاده» در مهریز کلنگ زنی می شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز،این مسئول ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه این خانواده خیر، گفت: مهریز باید در همه جهات بدرخشد چرا که از وجود انسان هایی فرهیخته و خیرینی بزرگوار برخوردار است و مردمش باید قدر این نعمت را بدانند.
انتهای پیام
«رضا زارع زاده» در این باره خاطرنشان کرد: پلی کلینیک و درمانگاه فوق تخصصی تامین اجتماعی مهریز به همت خانواده زنده یاد «غلامعلی دهقانیزاده» در مهریز کلنگ زنی می شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز،این مسئول ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه این خانواده خیر، گفت: مهریز باید در همه جهات بدرخشد چرا که از وجود انسان هایی فرهیخته و خیرینی بزرگوار برخوردار است و مردمش باید قدر این نعمت را بدانند.
انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «پلی کلینیک و درمانگاه فوق تخصصی تامین اجتماعی مهریز عملیاتی می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.