روحانی از مرکز مانیتورینگ آب و برق استان خوزستان بازدید کرد



به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حسن روحانی در ادامه سفر به خوزستان با حضور در سازمان آ و برق خوزستان از امکانات مانیتورینگ این سازمان بازدید کرد.

در این بازدید گزارش دقیقی از میزان حجم ذخایر آبی ۱۱سد استان خوزستان ، دبی ورودی، دبی خروجی و ارتفاع اب آنها به رئیس جمهور ارائه شد.

سدهای کارون ۱، ۲، ۳، ۴ ، سیمره، کرخه، دز ،گتوند، کوثر، مسجد سلیمان و مارون از جمله سدهای استان خوزستان هستند.

رئیس جمهور پس از استماع گزارش مسوولان ذیربط در مرکز مانیتورینگ سازمان آب و برق استان خوزستان تاکید کرد که با توجه به بارندگی های روزهای آتی باید میزان آب و وضعیت سدهای منطقه را مدیریت کنیم که خسارتی ایجاد نشود و یا خسارت احتمالی حداقل باشد.

انتهای پیام/ش
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «روحانی از مرکز مانیتورینگ آب و برق استان خوزستان بازدید کرد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.