حاتمی کیا برای طالب زاده نوشت؛ نادر بود در زیست غریبش در غرب



به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سینما در پیامی درگذشت نادر طالب زاده کارگردان و مجری باسابقه تلویزیون را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«یالطیف

نادرترین یار.

حاج نادر طالب زاده از میان یاران رفت.

نادر طالب زاده، نادرترین شخصیتی بود که در حوزه هنر سینما می شناختم.

نادر بود در چهره پرنفوذ و مهربانش.

نادر بود در اصرار و ایمان به آنچه معتقد بود و با همه وجود آن را در رسانه و هنر به کار می بست.

نادر بود در زیست غریبش در سرزمین غرب.

نادر بود در سلوک عارفانه و مومنانه.

نادر بود و بعید می دانم کسی بتواند جای خالی او را پر کند.

خدایش او را با اولیاء محشور کند.»
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «حاتمی کیا برای طالب زاده نوشت؛ نادر بود در زیست غریبش در غرب» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.