۱۰۰هکتار از اراضی ملی کوهدشت رفع تصرف شد
صمیمی عبدولی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۰۰هکتار از اراضی ملی این شهرستان که زیر کشت رفته بود با هماهنگی مأموران انتظامی کوهدشت و یگان حفاظت اراضی رفع تصرف شده است.
وی با بیان اینکه این اراضی که توسط افراد سودجو در سنوات گذشته تصرف شده بود خلع ید و به وضع سابق برگشته است، افزود: پس از شناسایی متجاوزین به اراضی ملی بر اساس ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری برای آنان پرونده تشکیل شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوهدشت عنوان کرد: بر اساس قانون با هرگونه تصرف اراضی ملی در این شهرستان بدون اغماض برخورد می شود و شهروندان برای ارائه گزارش هرگونه دخل و تصرف در منابع طبیعی و اراضی ملی می توانند با شماره ۱۵۰۴ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/ش
وی با بیان اینکه این اراضی که توسط افراد سودجو در سنوات گذشته تصرف شده بود خلع ید و به وضع سابق برگشته است، افزود: پس از شناسایی متجاوزین به اراضی ملی بر اساس ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری برای آنان پرونده تشکیل شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوهدشت عنوان کرد: بر اساس قانون با هرگونه تصرف اراضی ملی در این شهرستان بدون اغماض برخورد می شود و شهروندان برای ارائه گزارش هرگونه دخل و تصرف در منابع طبیعی و اراضی ملی می توانند با شماره ۱۵۰۴ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/ش
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «۱۰۰هکتار از اراضی ملی کوهدشت رفع تصرف شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.