انتقاد نماینده اصفهان از سرایت اشرافی گری به بیمارستان ها و قبرستان ها



نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه متاسفانه اشرافی گری به بیمارستان ها کشیده شده است گفت: این اشرافی گری به قبرستان ها هم سرایت کرده است.

انتقاد نماینده اصفهان از سرایت اشرافی گری به بیمارستان ها و قبرستان ها

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آب بهاره کشاورزان اصفهان دچار مشکل است، حق آبه حق الناس است، نه خسارتی داده می شود و نه پروژه ها را اجرایی می کنند. باید تدبیری انجام شود که حق آبه به حق آبه داران برسد.

وی افزود: به آیین نامه سوگند خوردید موضوع تفحص را یا در کمیسیون بودجه رد کنید یا تایید کنید، باید یک سوزن به خودمان بزنیم و یک جوالدوز به دیگران، زیر آبی رفتند و موضوع تفحص از دیوان محاسبات را رد کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: متاسفانه اشرافی گری به بیمارستان ها نیز کشیده شده است، ننه جان مقامی به بیمارستان می رود و همه دکترها دور او جمع می شوند، اما فرد دیگری که می آید کسی به کار او کاری ندارد.

وی گفت: در این شرایط برای مسئول در بیمارستان ها پاویون ایجاد می کنند، این اشرافی گری به قبر هم کشیده شده است و اگر از نزدیکان مسئولی فوت شود کارچاق کن ها برای او گل می برند.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «انتقاد نماینده اصفهان از سرایت اشرافی گری به بیمارستان ها و قبرستان ها» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.