دومین مدال طلا بر گردن فیروزپور/ هر سه نماینده ایران طلایی شدند
به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت های کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی به میزبانی آلبانی، در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور با نتیجه ۱۱ بر ۱ میرانی مایسورادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.
فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر عظمت دولتبیکوف از قزاقستان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر ۱ کومار پونیت از هند را مغلوب کرد و به مرحل نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر کامیل کوروگلیف از قزاقستان را از پیش رو برداشت.
پیش از این محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم به مدال طلا رسیده بودند.
فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر عظمت دولتبیکوف از قزاقستان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر ۱ کومار پونیت از هند را مغلوب کرد و به مرحل نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر کامیل کوروگلیف از قزاقستان را از پیش رو برداشت.
پیش از این محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم به مدال طلا رسیده بودند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «دومین مدال طلا بر گردن فیروزپور#@! هر سه نماینده ایران طلایی شدند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.