۳۲ هکتار از اراضی ملی در شیروان رفع تصرف شد



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی، مهدی اله پور اظهار کرد: در روز زمین پاک ۳۲ هکتار از اراضی ملی در منطقه حفاظت شده گلیل و سرانی رفع تصرف شد.

وی افزود: تعدادی از زمین خواران که طی سال های گذشته ۳۲ هکتار از اراضی ملی را در منطقه حفاظت شده گلیل و سرانی شخم زده و اقدام به کشت یونجه کرده بودند، پس از معرفی به دادگاه و صدور حکم قطعی مبنی بر رفع تصرف این اراضی در روز زمین پاک با همکاری نیروهای مرزبانی منطقه و طی دستور دادگاه بخش سرحد شیروان حکم مربوطه اجرا شد و این اراضی از ید زمین خواران آزاد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی خاطرنشان کرد: از عموم مردم علاقه مند به حفظ محیط زیست تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی در مناطق حفاظت شده و شکار و صید غیرمجاز، تخریب و آلودگی محیط زیست، آتش سوزی، قطع اشجار و… و. را با ادارات محیط زیست و پاسگاه های محیط بانی اطلاع دهند.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «۳۲ هکتار از اراضی ملی در شیروان رفع تصرف شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.