راه اندازی بیمارستان تخصصی زنان در کرمانشاه درحال بررسی است



به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز نخستین نشست شورای اجرایی وقف و سلامت دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی با حضور محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و محمد صالحی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار شد.

محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در نشست شورای اجرایی وقف و سلامت دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: راه اندازی بیمارستان جامع تخصصی زنان که همه پرسنل آن از مدیر، متخصص، پزشک و سایر کارکنان خانم بوده و ارائه تمام خدمات درمانی در این بیمارستان بر عهده خانم ها خواهد بود، جلوه ای ویژه به کرمانشاه می دهد و در جذب بیماران به استان کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام صالحی مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز در این نشست اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تمام تلاش خود را برای راه اندازی این بیمارستان به کار خواهد گرفت و اقدامات لازم را در این خصوص انجام می دهد.

وی افزود: در کوتاه ترین زمان ممکن کمیته اجرایی جهت ساخت بیمارستان جامع تخصصی زنان در کرمانشاه تشکیل می شود.

تشکیل کمیته اجرایی جهت ساخت بیمارستان جامع تخصصی زنان غرب کشور با عضویت نمایندگان ۲ دستگاه، برنامه ریزی جهت همکاری متقابل در خصوص کمک به عمران، مرمت، بازسازی، توسعه و همچنین تأمین نیازهای تجهیزاتی موقوفات درمانی استان کرمانشاه و همچنین تعیین تکلیف پذیره و اجور معوقه موقوفات حوزه سلامت و تعیین تکلیف موقوفات مورد اختلاف طرفین از دیگر مصوبات این نشست بود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «راه اندازی بیمارستان تخصصی زنان در کرمانشاه درحال بررسی است» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.