آسفالت مسیر توره



ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور رسیدگی به مشکلات راه های مواصلاتی شهرستان ملایر با معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور دیدار داشتیم و مشکلات و کمبودها مطرح و در زمینه های مختلف دستورات لازم گرفته شد.

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دستور مرمت و روکش آسفالت مسیر توره- ملایر صادر شد، اظهار کرد: روکش آسفالت مسیر روستاهای حسین آباد- علی آباد به طول سه کیلومتر و منگاوی و گنبد به طول یک کیلومتر از مصوبات این نشست بود.

وی ادامه داد: زیرسازی مسیر مواصلاتی به روستاهای ناصح آباد- بهمن آباد به طول پنج کیلومتر، کله بید- کهریز به طول دو کیلومتر، نهندر به طول ۱۰۰ متر و آسفالت و بهره برداری کامل مسیر روستاهای مالیچه به سراب طجر به طول سه کیلومتر و مسیر روستای حاجی خدر به طول یک و نیم کیلومتر از دیگر نتایج حاصل در نشست با معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بود.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت در بخش دیگری از سخنانش به رسیدگی به مطالبات روستائیان در دیدار با بخشدار بخش مرکزی و اهالی روستای دشت آباد اشاره کرد و گفت: بازدید از مراحل اجرایی پروژه جدولگذاری و کانال آب روستا از محل اعتبارات در اختیار نماینده به میزان دو میلیارد ریال و هماهنگی با مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان در مورد جابجایی تیرهای برق از جمله اقدامات در این بازدید بود.

انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «آسفالت مسیر توره» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.