طرح توسعه بیمارستان ایرانمهر بیرجند بررسی می‌شود - تسنیم



به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن مرتاضی گفت: در این طرح مساحتی بیش از ۵ هزار متر مربع به فضای بیمارستانی اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساخت بیمارستان ایران مهر بیرجند در سال ۱۳۹۰ در یک طبقه با زیر بنای ۶ هزار مترمربع در زمین ملکی با کمک خیران حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند آغاز شد، افزود: این مرکز در سال ۹۵ با چهار بخش رادیوتراپی، شیمی درمانی بستری، شیمی درمانی سرپایی و سلول درمانی به بهره برداری رسید و بخش های سونوگرافی، ICU، تالاسمی و اورژانس نیز در یک و نیم سال گذشته در این بیمارستان راه اندازی شد.

رئیس بیمارستان رادیوتراپی و آنکولوژی ایرانمهر بیرجند گفت: قرار است با توسعه بیمارستان ایرانمهر، بخش های بستری ۲، بخش اورژانس، بخش پیوند مغز استخوان، کلینیک درد، اتاق عمل جراحی، بخش رادیولوژی و اتاق جراحی پیوند نیز در این مرکز راه اندازی شود.

مرتاضی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای ساخت این بخش ها با کمک خیران و هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت تامین خواهد شد، افزود: بیمارستان ایران مهر یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی است که هم اکنون ۳۲ تخت فعال دارد و قرار است ۳۲ تخت دیگر در این طرح توسعه ای به آن افزوده شود.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان خراسان جنوبی نیز گفت: در این طرح دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نقشه طرح توسعه ای را آماده خواهد کرد و در اختیار این مجمع برای ساخت قرار خواهد داد.

حسینی افزود: پیش بینی می شود طرح توسعه بیمارستان ایرانمهر بیرجند بسته به متراژ ساخت، حداقل بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته باشد.

انتهای پیام/ ۲۵۲
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «طرح توسعه بیمارستان ایرانمهر بیرجند بررسی می‌شود - تسنیم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.