بازگشایی محور راور _ دیهوک بعد از ۱۲ روز
فرماندار شهرستان راور گفت: محور راور _ دیهوک که براثر بارندگی ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه تخریب و مسدود شده بود، امروز بازگشایی شد.
مالک اژدری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پل کالیشور در محور راور _ دیهوک که براثر بارندگی ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه تخریب و مسدود شده بود، ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز بازگشایی شد.
وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری پل تخریب شده، شن ریزی و آسفالت و همچنین ۲۰ کیلومتر از طول آسفالت و شانه جاده که در سیل اخیر از بین رفته بود، شن ریزی، ترمیم و آسفالت شد.
اژدری تصریح کرد: در حال حاضر تردد در این محور به صورت دو طرفه در جریان است.
انتهای پیام
مالک اژدری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پل کالیشور در محور راور _ دیهوک که براثر بارندگی ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه تخریب و مسدود شده بود، ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز بازگشایی شد.
وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری پل تخریب شده، شن ریزی و آسفالت و همچنین ۲۰ کیلومتر از طول آسفالت و شانه جاده که در سیل اخیر از بین رفته بود، شن ریزی، ترمیم و آسفالت شد.
اژدری تصریح کرد: در حال حاضر تردد در این محور به صورت دو طرفه در جریان است.
انتهای پیام
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «بازگشایی محور راور _ دیهوک بعد از ۱۲ روز» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.