۸۰درصد الکل مورد نیاز کشور در استان خوزستان تولید می شود
عبدعلی ناصری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به آغاز برداشت نیشکر اظهار داشت: عملیات برداشت ۱۰۰ روزه است که براساس آن از هر هکتار ۹۰ تن نیشکر برداشت می شود.
وی با اشاره به سطح زیرکشت ۶۲ هزار هکتار در اراضی اهواز افزود: از شرکت های هفت گانه نیشکر خوزستان امسال نزدیک به ۶۰۰ هزار تن شکر خام به دست میآید. این عدد نسبت به تولید سال قبل، افزایش دو برابری را نشان می دهد.
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به تامین ۴۰ درصد شکر کشور در این مجموعه گفت: در سال جهش تولید و با اقدامات صورت گرفته سال آینده شکر تولیدی به بیش از ۷۰۰ هزار تن می رسد.
وی افزود: اولویت اصلی سازمان برداشت سبز نیشکر است ولی به دلیل شرایط تحریم ماشین آلات و مشکلات زراعی مجبور به برداشت غیر سبز هستیم.
ناصری به محصولات جانبی این شرکت اشاره کرد و گفت: ۸۰ درصد الکل کشور در توسعه نیشکر خوزستان تولید می شود. در شرایط شیوع کرونا و برای مقابله با این ویروس، تمامی الکل تولیدی این شرکت، از طریق وزارت صمت در کشور توزیع می شود
انتهای پیام/۳۴۱/س
وی با اشاره به سطح زیرکشت ۶۲ هزار هکتار در اراضی اهواز افزود: از شرکت های هفت گانه نیشکر خوزستان امسال نزدیک به ۶۰۰ هزار تن شکر خام به دست میآید. این عدد نسبت به تولید سال قبل، افزایش دو برابری را نشان می دهد.
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به تامین ۴۰ درصد شکر کشور در این مجموعه گفت: در سال جهش تولید و با اقدامات صورت گرفته سال آینده شکر تولیدی به بیش از ۷۰۰ هزار تن می رسد.
وی افزود: اولویت اصلی سازمان برداشت سبز نیشکر است ولی به دلیل شرایط تحریم ماشین آلات و مشکلات زراعی مجبور به برداشت غیر سبز هستیم.
ناصری به محصولات جانبی این شرکت اشاره کرد و گفت: ۸۰ درصد الکل کشور در توسعه نیشکر خوزستان تولید می شود. در شرایط شیوع کرونا و برای مقابله با این ویروس، تمامی الکل تولیدی این شرکت، از طریق وزارت صمت در کشور توزیع می شود
انتهای پیام/۳۴۱/س
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «۸۰درصد الکل مورد نیاز کشور در استان خوزستان تولید می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.