اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از شنبه آغاز می شود



به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛ اولین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در بازی های آسیا-اقیانوسیه ۲۰۱۹ تایلند از روز شنبه ۲۵ خردادماه در محل فدراسیون آغاز می شود و تا ۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.

مجتبی کمالی (فارسمحمد محمدنژاد (قممجید طاهری، فالح عیاشی (خوزستانحسن عبدی (خراسانرضویعبدالجلیل قرنجیک، عبدالصالح دانشمند (گلستانحکیم منصوری، وحید سعادتپور، پیمان یعقوبی (مازندرانامیرحسین سعید محمدی، محسن بیگدلی (زنجانسعید حیدری، حسنعلی کعب عمیر (تهرانمیثم پارسا، یوسف خانی، مهدی عباسی (مرکزیمهران حسینی، ایمان بگ زاده، مهدی کاوه، دانیال ذاکری، علی کریمی (اصفهاناسماعیل محمدزاده (آذربایجان غربیامیررضا احمدی (ایلام) و علی اکبر ابراهیمی (یزد) ۲۵ ورزشکار دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که زیر نظر مازیار میرعظیمی سرمربی و مسعود فلاح مربی تیم به تمرین می پردازند.

بهروز سلطانی و فرزاد یزدانی به عنوان کمک مربی و مربی بدنساز، حامی خراسان زاده، داوود الماسی و احمد شکری به عنوان آنالیزور، ناظر فنی و سرپرست در این اردو حضور دارند.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از شنبه آغاز می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.