ماجرای خودکشی علی‌اکبر داور از ترس رضاشاه + فیلم



باشگاه خبرنگاران جوان - علی اکبر داور که یکی از ارکان به قدرت رسیدن رضاشاه بود و سالها به عنوان وزیر در دربار پهلوی خدمت کرده بود، ۸۹ سال پیش در چنین روزی یعنی ۲۰ بهمن ۱۳۱۵ از ترس کشته شدن توسط رضاشاه دست به خودکشی زد.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «ماجرای خودکشی علی اکبر داور از ترس رضاشاه + فیلم» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.