اسرائیل در باتلاق جاسوسی گیر افتاده



به گزارش مشرق، یک کاربر در توئیتر نوشت:

جنایات رژیم تو جهان اسلام مشخصه. از ترور دانشمندای هسته ای ایران گرفته تا حمایت از گروه های تروریستی که بین مسلمونا تفرقه میندازن. اینا با ایجاد تنش های قومی و مذهبی، کل منطقه رو به هم ریختن، اما حالا خودشون تو باتلاق جاسوسی گیر افتادن و نمی تونن حتی مقامات خودشونو کنترل کنن!

*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «اسرائیل در باتلاق جاسوسی گیر افتاده» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.