افتتاح اولین پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خیریه شهرستان مهر



اولین پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خیریه شهرستان مهر با هدف کمک به بیماران بی بضاعت راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا، دوشنبه ۱۵ مهر، طی آئینی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام حسین(ع) به عنوان یک مرکز پزشکی خیریه افتتاح شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر گفت: این مرکز تخصصی و فوق تخصصی با تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر مربع احداث و راه اندازی شده است.

سید حسن خلیلی افزود: این مرکز به همت سید محمدباقر علامه، از اهالی نیک اندیش و خیر شهرستان، ایجاد و راه اندازی شده و در زمینه اطفال، داخلی، قلب، زنان و زایمان، مغز و اعصاب و دندانپزشکی فعالیت خواهد داشت.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «افتتاح اولین پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خیریه شهرستان مهر» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.