طرح مستمر ساماندهی بساط‌گستران از میدان ولیعصر (عج) تا مترو جهاد



باشگاه خبرنگاران جوان- به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران؛ خیابان ولیعصر (عج)، این روز ها حال و هوای دیگری دارد. پیاده روی شرقی، از میدان ولیعصر تا ایستگاه مترو جهاد، که پیش از این با بساط های رنگارنگ شلوغ و گاه غیرقابل عبور بود، حالا آرام و باز است. این تحول، حاصل اجرای طرح ساماندهی معبر با همراهی معبربان بوده است.

حسن اختردانش، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۶ در این باره توضیح داد: در اجرای این طرح محدوده ممنوعه با نوار های زردرنگ مشخص شد و سپس با نصب بنر، پخش بروشور و گفت وگوی چهره به چهره، هم به فروشندگان اطلاع رسانی شد و هم به شهروندان اطمینان داده شد که مسیر در حال بازگشایی است. در گام بعدی، با رعایت احترام و حقوق شهروندی، بساط های غیرمجاز جمع آوری شدند. البته فرآیند کامل، از آغاز تا پایان طرح هر دوره، تصویربرداری و ثبت شده تا شفافیت کار حفظ شود.

حامد اسماعیلی، مدیر شهربان منطقه ۶ نتایج بازدید می‌دانی از این محور را تشریح کرد و گفت: پیاده روی خیابان ولیعصر (عج) دوباره به مردم بازگشته، ازدحام و شلوغی ناشی از سد معبر کاهش یافته، و رضایت چهره رهگذران و اصناف و کسبه محلی، خود گواه موفقیت اجرای این طرح است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «طرح مستمر ساماندهی بساط گستران از میدان ولیعصر (عج) تا مترو جهاد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.