برگزیدگان جشنواره قصه گویی «نهال امید» در بوشهر معرفی شدند



به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر صبح سه شنبه در این آئین اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، ارج نهادن به سنت قصه گویی و تلاش در جهت گسترش خدمات جنبی کتابخانه ها برای ایجاد انگیزه مطالعه، شناسایی استعدادها، تشویق و بهره مندی از ظرفیت های مختلف در کتابخانه های عمومی جهت اعتلای توسعه علمی و فرهنگی است.

حیدر راهب گفت: اینکه بگوییم قصه گویی یک ابزار سرگرمی است این جفا در حق قصه گویی است بلکه کارکردها و کاربردهای متعدد و تأثیر بسزایی در زندگی کودکان و نوجوانان به خصوص شکل گیری شخصیت اجتماعی آنان دارد.

وی ادامه داد: قصه گویی فواید متعددی به ویژه برای کودکان و نوجوانان در بحث رشد عاطفی، رشد مهارت های زندگی، رشد در مهارت های اجتماعی، تقویت حافظه، تقویت کلام و ارتباطات دارد.

داوری بخش صحنه ای این جشنواره را مهشید جهازی، سعیده سلیمی و صدیقه مزارعی زاده از اساتید دانشگاه و فعالین حوزه کودک و نوجوان در استان بوشهر بر عهده داشتند.

در این جشنواره در بخش قصه گویی صحنه ای: سوسن حیاتی مقام اول، زهرا دوست نظام مقام دوم، لیلا صالحی مقام سوم و فائزه دانشور شایسته تقدیر شدند.

در بخش قصه گویی دیجیتال هاجر شریفیان مقام اول، فاطمه نور محمد مقام دوم، مدینه نورمحمد مقام سوم و آرمیتا امینی شایسته تقدیر شدند.

در بخش نقالی نیز تمنا سراجی مقاوم مقام اول آرشیدا خلیفه زاده مقام دوم، فاطمه قاسمی مقام سوم و عسل دهقان شایسته تقدیر شدند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «برگزیدگان جشنواره قصه گویی «نهال امید» در بوشهر معرفی شدند» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.