اردوگاه ماده ۱۶ چهارباغ افتتاح شد



به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح اردوگاه ماده ۱۶ شهرستان چهارباغ که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در ملک آباد برگزار شد، افزود: این اردوگاه با استفاده از توان خیرین به منظور جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: اکنون ۳۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری شده اند و درمان و سم زدایی آنها با حضور افراد متخصص و پزشکان دنبال می شود.

عبداللهی گفت: البته تنها جمع آوری معتادان مد نظر نیست بلکه، درصدد هستیم طی تعاملی که شکل گرفته و با استفاده از ظرفیت خیرین برای مهارت آموزی و اشتغال آنها نیز اقدام کنیم.

وی افزود: بهبود معتادان، دست یابی به اشتغال و بازگشت آنها به آغوش خانواده و جامعه از جمله برنامه های استان است.

استاندار البرز گفت: با توجه به گزارش های احصا شده، در استان البرز حدود ۵ هزار معتاد متجاهر وجود دارد که اکنون حدود هزار و ۸۰۰ نفر از آنها جمع آوری شده اند و درصدد هستیم اردوگاه های سایر شهرستان های استان را برای تکمیل برنامه ها، راه اندازی کنیم.

وی افزود: جای خرسندی دارد که همدلی، اتحاد و توجه ویژه ای در استان برای ساماندهی وضعیت اجتماعی محله های کم برخوردار و آسیب پذیر شکل گرفته و تاکنون نتایج ملموسی را در پی داشته است.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «اردوگاه ماده ۱۶ چهارباغ افتتاح شد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.