صعود تیم فوتبال بانوان پرسپولیس به لیگ برتر
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک فوتبال بانوان ایران، امروز برگزار شد. بانوان سرخپوش که بازی رفت با فولاد خوزستان را در اهواز ۳ بر صفر به سود خود رقم زده بودند، امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهید درفشی فر با یک گل مغلوب شدند ولی با توجه به پیروزی ۳ بر یک در مجموع دو مسابقه به فینال رقابت ها دست پیدا کردند و سهمیه حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران (لیگ کوثر) را برای فصل آینده به دست آوردند.
انتهای پیام/
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «صعود تیم فوتبال بانوان پرسپولیس به لیگ برتر» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.