یک واحد مسکونی در اهواز در آب غرق شد / سرقت کنتور آب
ابراهیم قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از تماس های مکرری که ساعت ۱۱ و ۱۶ دقیقه صبح روز پنجشنبه (۲۹ خردادماه سال جاری) در ستاد فرماندهی ۱۲۵ داشتیم، یک تیم از ایستگاه ۹۹ برای رسیدگی به موضوع اعزام شد.
وی افزود: آتش نشانان پس از رسیدن در محل با صحنه آب گرفتگی یک سالن آرایشی مواجه شدند که از طبقه بالا این نشت آب اتفاق افتاده بود.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: آتش نشانان بلافاصله جریان برق را قطع کردند و با ورود به ساختمان برای علت یابی اقدام کردند.
قنبری بیان کرد: پس از بررسی که در حضور نیروهای ۱۱۰، ۱۲۱ و ۱۲۲ صورت گرفت مشخص شد که کنتور آب واحد بالا، ساعت ها پیش از این اتفاق سرقت شده و آب آن به سمت سالن پایین سرازیر شده است.
وی اضافه کرد: چون این سرقت در ساعات اولیه صبح اتفاق افتاده کسی از آن مطلع نشده و همین مسئله باعث شده که آب به طبقه پایین نفوذ کند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: این حادثه پس از بررسی و کنترل وضعیت ایمنی، به عوامل ۱۱۰ برای ادامه روند پیگیری تحویل داده شد.
وی افزود: آتش نشانان پس از رسیدن در محل با صحنه آب گرفتگی یک سالن آرایشی مواجه شدند که از طبقه بالا این نشت آب اتفاق افتاده بود.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: آتش نشانان بلافاصله جریان برق را قطع کردند و با ورود به ساختمان برای علت یابی اقدام کردند.
قنبری بیان کرد: پس از بررسی که در حضور نیروهای ۱۱۰، ۱۲۱ و ۱۲۲ صورت گرفت مشخص شد که کنتور آب واحد بالا، ساعت ها پیش از این اتفاق سرقت شده و آب آن به سمت سالن پایین سرازیر شده است.
وی اضافه کرد: چون این سرقت در ساعات اولیه صبح اتفاق افتاده کسی از آن مطلع نشده و همین مسئله باعث شده که آب به طبقه پایین نفوذ کند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: این حادثه پس از بررسی و کنترل وضعیت ایمنی، به عوامل ۱۱۰ برای ادامه روند پیگیری تحویل داده شد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «یک واحد مسکونی در اهواز در آب غرق شد#@! سرقت کنتور آب» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.