شهردار منطقه ۱۳ تهران کرونا را شکست داد +عکس
به گزارش مشرق، غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران طی پیامی در صفحه توییتر خود از مرخص شدن شهرداری منطقه ۱۳ تهران از بیمارستان خبر داد.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «شهردار منطقه ۱۳ تهران کرونا را شکست داد +عکس» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.