استاندار کرمان: پایانه صادراتی جیرفت امسال باید به نتیجه برسد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان کرمان اظهار داشت: خرید حمایتی محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان را درخواست کردیم که هنوز ابلاغ نشده است.
وی با بیان اینکه پایانه صادراتی جیرفت هنوز مانده است که اجرایی شدن آن قطعا نتایج خوبی به دنبال دارد گفت: راه اندازی پایانه صادراتی در جیرفت می تواند صادرات محصولات کشاورزی جنوب استان را مدیریت کند و قطعا در میزان صادرات و رفع مشکلات کشاورزان موثر خواهد بود.
استاندار کرمان با انتقاد از اینکه خیلی از مدیران استان در جلسه امروز کارگروه توسعه صادرات استان شرکت نکرده و از قبل هم هماهنگی نکرده بودند افزود: مدیران باید غیبت در جلسات را از قبل هماهنگ کنند و اطلاع بدهند در حالیکه بارها این نکته را متذکر شدیم اما ظاهرا اتفاقی نمی افتد.
وی با اشاره به اینکه بحث برنامه توسعه صادرات سال ۹۹ مورد بررسی قرار گرفت بیان کرد: بسته بودن گمرک پیگیری می شود تا مشکل صادرات محصولات کشاورزی استان برطرف شود.
فدائی با تاکید بر اینکه پایانه صادراتی جیرفت امسال باید به نتیجه برسد گفت: مرکز خدمات صادرات جنوب استان کرمان نیز امسال باید به نتیجه برسد تا صادرات در جنوب استان سامان داده شود.
وی با بیان اینکه ورود کامیون های خارجی به جیرفت برای حمل محصولات کشاورزی حل شده است تصریح کرد: این اقدام ارزشمندی در راستای حل مشکلات صادارات محصولات کشاورزی جنوب استان است.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه برای توسعه صادرات صنایع دستی استان باید کارگروهی تشکیل شود و راهکارهای صادرات صنایع دستی ارائه شود افزود: نمایشگاه های تخصصی کالا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.
انتهای پیام/۵۱۱/ش
وی با بیان اینکه پایانه صادراتی جیرفت هنوز مانده است که اجرایی شدن آن قطعا نتایج خوبی به دنبال دارد گفت: راه اندازی پایانه صادراتی در جیرفت می تواند صادرات محصولات کشاورزی جنوب استان را مدیریت کند و قطعا در میزان صادرات و رفع مشکلات کشاورزان موثر خواهد بود.
استاندار کرمان با انتقاد از اینکه خیلی از مدیران استان در جلسه امروز کارگروه توسعه صادرات استان شرکت نکرده و از قبل هم هماهنگی نکرده بودند افزود: مدیران باید غیبت در جلسات را از قبل هماهنگ کنند و اطلاع بدهند در حالیکه بارها این نکته را متذکر شدیم اما ظاهرا اتفاقی نمی افتد.
وی با اشاره به اینکه بحث برنامه توسعه صادرات سال ۹۹ مورد بررسی قرار گرفت بیان کرد: بسته بودن گمرک پیگیری می شود تا مشکل صادرات محصولات کشاورزی استان برطرف شود.
فدائی با تاکید بر اینکه پایانه صادراتی جیرفت امسال باید به نتیجه برسد گفت: مرکز خدمات صادرات جنوب استان کرمان نیز امسال باید به نتیجه برسد تا صادرات در جنوب استان سامان داده شود.
وی با بیان اینکه ورود کامیون های خارجی به جیرفت برای حمل محصولات کشاورزی حل شده است تصریح کرد: این اقدام ارزشمندی در راستای حل مشکلات صادارات محصولات کشاورزی جنوب استان است.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه برای توسعه صادرات صنایع دستی استان باید کارگروهی تشکیل شود و راهکارهای صادرات صنایع دستی ارائه شود افزود: نمایشگاه های تخصصی کالا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.
انتهای پیام/۵۱۱/ش
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «استاندار کرمان: پایانه صادراتی جیرفت امسال باید به نتیجه برسد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.