نیروی زمینی بر شهردای بندرعباس غلبه کرد



به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم نیروی زمینی تهران در آخرین بازی از هفته سوم لیگ برتر بسکتبال به مصاف شهرداری بندرعباس رفت و با نتیجه ۷۴ بر ۵۵ به پیروزی رسید.

در دیگر بازی های امروز تیم های مهرام، توفارقان، پتروشیمی بندر امام، شهرداری گرگان، نفت آبادان و شیمدر قم، حریفان خود را شکست دادند.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «نیروی زمینی بر شهردای بندرعباس غلبه کرد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.