نیروی زمینی بر شهردای بندرعباس غلبه کرد
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم نیروی زمینی تهران در آخرین بازی از هفته سوم لیگ برتر بسکتبال به مصاف شهرداری بندرعباس رفت و با نتیجه ۷۴ بر ۵۵ به پیروزی رسید.
در دیگر بازی های امروز تیم های مهرام، توفارقان، پتروشیمی بندر امام، شهرداری گرگان، نفت آبادان و شیمدر قم، حریفان خود را شکست دادند.
انتهای پیام/
در دیگر بازی های امروز تیم های مهرام، توفارقان، پتروشیمی بندر امام، شهرداری گرگان، نفت آبادان و شیمدر قم، حریفان خود را شکست دادند.
انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «نیروی زمینی بر شهردای بندرعباس غلبه کرد» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.