بازدید فرماندار سنندج از اماکن آسیب‌دیده در محلات سنندج



به گزارش خبرنگار مهر، غریب سجادی عصر یکشنبه با حضور می‌دانی در محله ۱۷ شهریور این شهر، از مسجدالنبی و منزل آسیب دیده مرحوم ماموستا شیخ محمد سعید حسامی بازدید کرد.

در این بازدید، وی ضمن بررسی میزان خسارات واردشده به این اماکن، در جریان روند اقدامات انجام شده برای بازسازی و نحوه خدمات رسانی به نقاط آسیب دیده قرار گرفت.

فرماندار سنندج با تأکید بر لزوم تسریع در روند جبران خسارات، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان موظفند با هماهنگی و برنامه ریزی دقیق، نسبت به اسکان موقت آسیب دیدگان و همچنین بازسازی اماکن خسارت دیده در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند.

سجادی همچنین بر رسیدگی فوری به وضعیت خانواده های آسیب دیده تأکید کرد و خواستار بسیج تمامی ظرفیت ها برای بازگشت هرچه سریع تر شرایط عادی در منطقه شد.
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «بازدید فرماندار سنندج از اماکن آسیب دیده در محلات سنندج» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.