حضور ۱۴۲۷ هنرمند در جشنواره «فیلم و عکس با انرژی»
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رویداد، نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» با دبیری حمید خانی و حمایت کمپین «با انرژی» با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی و آگاهی بخشی درباره اهمیت مصرف هوشمندانه برق و تأثیرات مثبت آن بر جامعه و محیط زیست، ۲۷ تا ۲۹ مرداد در تهران برگزار می شود.
تا کنون و بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، یک هزار و ۴۲۷ فیلم ساز و عکاس متقاضی حضور در نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» هستند. ۸۷۶ هنرمند ۳ هزار و ۲۹۱ عکس و ۵۳۱ هنرمند ۶۹۸ فیلم را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.
از بین آمار متقاضیان حضور در جشنواره، یک هزار و ۳۱۲ هنرمند مرد و ۱۱۵ هنرمند زن هستند و شهرهای تهران، مشهد و اصفهان بیش تر تعداد متقاضی حضور در جشنواره را به خود اختصاص داده اند.
همچنین جوان ترین شرکت کننده جشنواره ۱۷ سال و مسن ترین شرکت کننده ۵۷ سال سن دارند.
تا کنون و بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، یک هزار و ۴۲۷ فیلم ساز و عکاس متقاضی حضور در نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» هستند. ۸۷۶ هنرمند ۳ هزار و ۲۹۱ عکس و ۵۳۱ هنرمند ۶۹۸ فیلم را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.
از بین آمار متقاضیان حضور در جشنواره، یک هزار و ۳۱۲ هنرمند مرد و ۱۱۵ هنرمند زن هستند و شهرهای تهران، مشهد و اصفهان بیش تر تعداد متقاضی حضور در جشنواره را به خود اختصاص داده اند.
همچنین جوان ترین شرکت کننده جشنواره ۱۷ سال و مسن ترین شرکت کننده ۵۷ سال سن دارند.
گفتگو با هوش مصنوعی
💬 سلام! میخوای دربارهی «حضور ۱۴۲۷ هنرمند در جشنواره «فیلم و عکس با انرژی»» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.