۱۹۳۸ مدرسه پویا در کشور افتتاح می شود



معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال ۱۹۳۸ مدرسه پویا در کشور افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در مراسم رونمایی طرح ملی مدرسه پویا که در دبستان دخترانه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: می خواهیم دختران و پسران ما در مدارس شاد باشند و توانایی حرکتی بالا داشته باشند

وی افزود: پویایی و افزایش سواد حرکتی برای ۱۰۰ هزار دانش آموز نیست بلکه برای ۱۴ میلیون دانش آموز اجرا می شود و توجه ما به دوره دبستان به ویژه دبستان های دخترانه است.

حمیدی ادامه داد: ۱۹۳۸مدرسه پویا امسال افتتاح می شود همچنین ۳۸۰ سالن ورزشی افتتاح می شود که ۲۰۰ سالن تا پایان هفته تربیت بدنی افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه می خواهیم دانش آموزان، شاداب و تندرست و سالم باشند، گفت: موبایل، اینترنت و تلویزیون خوب است اما مواظب باشید از حرکت دور نشوید.

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش هم در این مراسم خطاب به دانش آموزان گفت: دوست دارید مدارس جایی باشد که به شما خوش بگذرد پس باید ورزش کنید و با هم دوست باشید.

وی ادامه داد: در دوره پیش دبستانی، برنامه های حرکت محور و پروژه هایی که نیاز به حرکت دارد به جای آموزش های با مداد و کاغذ جایگزین می شود.

انتهای پیام/
گفتگو با هوش مصنوعی

💬 سلام! می‌خوای درباره‌ی «۱۹۳۸ مدرسه پویا در کشور افتتاح می شود» بیشتر بدونی؟ من اینجام که راهنماییت کنم.